PDA

View Full Version : New background



Dizneyblonde
12-05-2009, 10:43 PM
Is it just me or has everyone got a new Mickey head background?

I love it!

Tink
12-05-2009, 10:54 PM
Maybe it's just the two of us! :yes: :D I've got it too. :yes:

Dizneyblonde
12-05-2009, 10:55 PM
We must be sooooo special Tink!

Tink
12-05-2009, 10:56 PM
That's IT!!! :yes: :9: We are SPECIAL!!!! Whooooohooooo! :D :D :D

Dizneyblonde
12-05-2009, 10:58 PM
We are the chosen special girls and we have been rewarded for our good behaviour at last :biggrin:

josh.p.
12-05-2009, 11:06 PM
Glad you like it :) It is a taster of what is to come ;) All will be revealed.... ;)

Ursula
12-05-2009, 11:06 PM
I'm speshial too! Whooooooooooooooooop whooooooooooop!

Tink
12-05-2009, 11:14 PM
But of course you are Helly! We three women of Seeeeeecrets are... special women who've traveled afar... LOL.

G'wan...finish the lyrics! :D

Ursula
12-05-2009, 11:16 PM
Takes bottle gently from Tink..... you know mouthwash is not good for your liver.....

Tink
12-05-2009, 11:20 PM
:laugh:

Tink
12-05-2009, 11:21 PM
But I LIKE Listerine!!!! :yes: :D :D

Mari
13-05-2009, 01:15 AM
it looks quite different

but much more Disney like!!

kazzaqld
13-05-2009, 02:08 AM
I like - not so bare! :yes:

Tink
13-05-2009, 02:38 AM
OOOOOOooooooooOOOOOWWWWWOOOOWWWEEEEE!!! LOOK at all the special people we have! :9: :9: :9: :D :D :D:D

foreverducky
13-05-2009, 03:25 AM
I love it!!!! It's pretty and disney, but also a nice calm color.

Skywatcher
13-05-2009, 06:44 AM
I think it is very classy , cheers matey

lisaw
13-05-2009, 07:54 AM
It's fantastic - I love it :wiggle:

Now If I could just have it turned into wallpaper for my bedroom please :lol:

Dizneyblonde
13-05-2009, 08:02 AM
What a fab idea Lisa.

Secrets Interior Designs!

lozzy
13-05-2009, 08:38 AM
:rainbowsmile2: Very nice, :rainbowsmile2:
I can't remember what it was like before.

josh.p.
13-05-2009, 10:36 AM
It's fantastic - I love it :wiggle:

Now If I could just have it turned into wallpaper for my bedroom please :lol:
That'll be 1,00000 please!

MystikPiglit
13-05-2009, 10:42 AM
'Special'...yep, that's what you are. :wink: :lol:

Love the background! :applaudit:

ukwdwnut
13-05-2009, 11:07 AM
It's fantastic - I love it :wiggle:

Now If I could just have it turned into wallpaper for my bedroom please :lol:

hmmmmm we we are looking into secrets merchandise so who knows :wink:

ukwdwnut
13-05-2009, 11:07 AM
looks great doesnt it :D

Claire
13-05-2009, 12:11 PM
Most attractive!

Deb
13-05-2009, 12:52 PM
Ooooo, I must be special too!!! :D I think it's really lovely! :yes:

Taja
13-05-2009, 02:22 PM
Very nice!

Terrific work, Josh! :)

Dorothy
13-05-2009, 03:27 PM
Are you guys sure you like the Mickey heads because I can have Josh whip up a nice pink flamingo background instead :evil:

ukwdwnut
13-05-2009, 03:29 PM
Are you guys sure you like the Mickey heads because I can have Josh whip up a nice pink flamingo background instead :evil:

hmmmmmm well left side mickey head right side pink flamingos, best of both :wink:

kazzaqld
13-05-2009, 09:24 PM
hmmmmmm well left side mickey head right side pink flamingos, best of both :wink:


Gets my vote! :yes:

Ursula
14-05-2009, 06:05 AM
and torts along the bottom... and maybe giraffes along the top.... ooh ooh and a border of lions....

Isafari
14-05-2009, 06:34 AM
.... ooh ooh and a border of lions....

now you're getting somewhere :D

Ursula
14-05-2009, 06:40 AM
and a splash of glitter....

Ursula
14-05-2009, 06:40 AM
Goes up and pokes Josh... you awake yet hunny?.... you got work to do...

Ursula
14-05-2009, 01:25 PM
need any help there with the gluing?... I have a glue gun :D

daveann
14-05-2009, 01:39 PM
it looks so nice im loving it :)

josh.p.
14-05-2009, 06:33 PM
:unsure::mental::exit:

Britchick
14-05-2009, 06:37 PM
Crayola.................glue gun? :faint:

mumof2
14-05-2009, 06:38 PM
i can see it too, it's fab......:thumbsup: