Search:

Type: Posts; User: Jodie

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. I want a magic band!!!!

    I want a magic band!!!!
  2. Thread: It's Friday!

    by Jodie
    Replies
    22
    Views
    168

    Happy Friday! OMG I WANT THAT CAR!

    Happy Friday!

    OMG I WANT THAT CAR!
  3. Replies
    5
    Views
    332

    I tend to know what I'm packing and add to the...

    I tend to know what I'm packing and add to the various piles but don't start any actual piles or packing until the day before or I'd be in & out of if all the time. We already have a drawer for...
  4. Thread: Drinking water

    by Jodie
    Replies
    14
    Views
    530

    ISP?? 'I' !!

    ISP?? 'I' !!
  5. Thread: Drinking water

    by Jodie
    Replies
    14
    Views
    530

    The drinking fountains are fine, taste a little...

    The drinking fountains are fine, taste a little different but fine & safe.

    Not sure why not Pepsi, maybe a tall tale given WDW is all coke?!!

    We have ice in our drinks and use the water...
  6. Replies
    21
    Views
    610

    All sounds fabulous!

    All sounds fabulous!
  7. Replies
    15
    Views
    425

    Cheers Tink. Becca it's just a fruit squash...

    Cheers Tink.

    Becca it's just a fruit squash (A&Z prefer orange and sometimes apple & blackcurrent) that you dilute with water. Last Jan we really struggled with drinks in general for the girls,...
  8. Replies
    2
    Views
    40

    Yeah. I'm calmer now. I'm at work at Gavin's...

    Yeah. I'm calmer now. I'm at work at Gavin's taken over the practicalities of new house locks & extra car security.

    Chin up eh! I said to me friend Anna that I can either sit in a corner all...
  9. Replies
    2
    Views
    40

    In Jan we had an amazing holiday to WDW, when I...

    In Jan we had an amazing holiday to WDW, when I got back to work my iPhone4S was stolen along with my new WDW phone cover. Gutted.

    We've just had a great weekend in London and while shopping today...
  10. Replies
    15
    Views
    425

    HaHa! I've just looked on the app and it doesn't...

    HaHa! I've just looked on the app and it doesn't bring anything up. I'm planning on taking some with me but worried about it bursting in my suitcase but I can't risk not having any and Alba having...
  11. Replies
    15
    Views
    425

    Oh yeah I've being to the 192 one, gairy indeed!...

    Oh yeah I've being to the 192 one, gairy indeed! Does the Turkey Lake one sell Robinsons Juice?
  12. Replies
    22
    Views
    1,001

    The battery on my iPhone5 is more than...

    The battery on my iPhone5 is more than acceptable. I do plug it back in while I'm having my tea but that's mainly as a precaution as I work evenings and don't want it failing me incase my car breaks...
  13. Replies
    15
    Views
    425

    Which is the nearest Walmart to SSR? Try as we...

    Which is the nearest Walmart to SSR? Try as we might I could re-find one on our SatNav that I knew to be closer than the one a good 30+mins away it insisted on directing us to in Jan!

    I'd prefer a...
  14. Thread: Hullo

    by Jodie
    Replies
    4
    Views
    210

    LOL Tink, Alba is touching four! (OMG!) and...

    LOL Tink, Alba is touching four! (OMG!) and photos of them is my favourite thing so you know that's gonna happen!
  15. Ah you already said! (Speed reading with toddlers...

    Ah you already said! (Speed reading with toddlers on my knee!)

    I'm not sure how well a sequel would world given the first was sooooo 'Tim Burton' we'll see...
  16. Is it true that Tim Burton isn't directing though?

    Is it true that Tim Burton isn't directing though?
  17. Thread: when you arrive

    by Jodie
    Replies
    31
    Views
    274

    In Jan we carried the kids from the car to bed...

    In Jan we carried the kids from the car to bed then unpacked and climbed in ourselves!
  18. Replies
    30
    Views
    243

    Lovely name, although I said at the time a shame...

    Lovely name, although I said at the time a shame they'd 'gone with' the bookies fave!

    So glad they're pretty normal and spending a long time away from everyone and anyone at her parents. My worst...
  19. Thread: Daisy Duck

    by Jodie
    Replies
    6
    Views
    297

    We saw her at Tusker House & to the right of...

    We saw her at Tusker House & to the right of Spaceship earth but more the the right of the entrance to Epcot early ish, 09:00ish
  20. Replies
    9
    Views
    197

    Dangerous ground Adrian, start & stop with...

    Dangerous ground Adrian, start & stop with grandma is my advice!!
  21. Thread: Hullo

    by Jodie
    Replies
    4
    Views
    210

    Hello! I'm back. It's been a while, a very...

    Hello!

    I'm back. It's been a while, a very long while I think since I was last around Secrets, not sure why tbh but it's being long enough for me to have to make introductions again.....

    Me,...
  22. Replies
    14
    Views
    422

    Whoops! Seem to have highjacked a thread rather...

    Whoops! Seem to have highjacked a thread rather than start my own, sorry!
  23. Replies
    14
    Views
    422

    Hello! I'm back. It's been a while, a very...

    Hello!

    I'm back. It's been a while, a very long while I think since I was last around Secrets, not sure why tbh but it's being long enough for me to have to make introductions again.....

    Me,...
  24. Looking forward to hearing how this works out for...

    Looking forward to hearing how this works out for you.

    We're there again next May and I'm a serious planner but with toddlers it can be 'difficult' to be somewhere at a given time so I'll be...
  25. We walked through in Jan. Pretty sure it's only...

    We walked through in Jan. Pretty sure it's only closed off for the little shows they do etc
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4